torstai 14. huhtikuuta 2011

yeah.. life is hard sometimes

I'm fucking going CRAZY!! iäeisdpklvniesjlkfslkdjgllr.. mä en teidä mitä ajattelisin tai tekisin.. oon oikeesti niin sekasin ku jotkut asiat tapahtuu niin nopeesti enkä osaa hallita mun ajatuksia ja tunteita. miksei ihmiset osaa päättää mitä ne haluaa ja miks me yleensäkkää ollaan niin vaikeita?

jos olis joku kenen kainaloon vois nukahtaa ja rakastaa sitä ja ennen kaikkee jakaa sen kans kaikki jutut, niin olisko elämä helpompaa? olis, ja mä haluan just tollasen ihmisen mun elämään.. haluun tuntee sen läheisyyden ja turvallisuuden tunteen. haluun olla yks maailman onnellisimmista ihmisistä<3 en väitä ettenkö tällä hetkellä olis onnellinen, koska mä oon, mutta tästä mun onnellisuudesta puuttuu jotain ja mä tasan tarkkaan tiedän mitä se on. odottavan aika on pitkä =(

5611279542_1608dd63a1_z_large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti