sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

sports to the people

no jo on aikoihin eletty.. mun tekee taas mieli lähtee ulos lenkille! =P siis tästä juoksemisesta on tullu mulle joku ihmeen pakkomielle. mun on ihan pakko päästä juokseen vähintään joka toinen päivä ja jos oikeen innokkaalla päällä oon niin käyn everyday. se vaan saa mut niin hyvälle mielelle ja jos mulla on paska fiilis tai mietin jotain asioita jotka saa mun pään räjähdyspisteeseen, niin tää on kyl yks niistä parhaista tavoista purkaa ne tunteet ja rentoutua. noi mun lenkkarit on kyl jo aika kulutetut ja haluaisin niin kovaa uudet! oon kattellu niitä Reebokin EasyTone kenkii jo monta kertaa ku oon käyny urheiluliikkeis. mun korviin on kantautunu niistä vaan positiivista palautetta ja sen takii aina ku kuulen niistä jotain juttuja niin haluan vaan enemmän ja enemmän sellaset. niiden hintaki on kyl aika ihana, mut mitäpä tosta jos ne on hyvät ja käytännölliset

söpöliinit, I want you guys..
nyt lataan uutta juoksumusaa mp3:seen ja sit mä otan ja lähen! =D ei tästä tuu muuten yhtää mitää.. löhöilyt on tältä päivältä löhöilty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti