keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

what I say is, that don't hurt me. please



en ny kauheesti tiedä mitä kirjottaisin koska ei oo mitään kerrottavaa tai sanottavaa. töissä on viimenen viikko menossa ja fiilis on korkeella.. musta nimittäin tuntuu että oon nyt oikeesti kotiutumassa ihan kunnolla tonne töihin, tai siis tunen olevani osa niiden porukkaa vaikka oon tuntenu kyllä alusta asti, mutta nyt ihan kunnolla! mut miks just nyt ku on TO:n viimeset päivät? mulla tulee oikeesti ikävä tota työporukkaa ja tätä 6 mahtavaa viikkoa. jotenki tosi haikeeta =D jakson alussa ajattelin ginasta ihan eri lailla mitä mä ajattelen siitä nyt ja "työssä oppiminen" todellaki teki tehtävänsä, nimittäin mä oon oppinu mahtavan paljo kaikkee uutta. vaikka jäljellä on vielä 3 työpäivää, niin sanon tän jo nyt; kiitos tosi paljo Ginta Tricotin henkilökunnalle siitä että ootte opettanu mulle uutta ja ennen kaikkea että ootte pitäny musta huolta (: ps. kävin tänään vähä "lämmittelyshoppailees"

H&M kamaa
tän ihananihanan lompakon skaffasin Glitterin hyllystä
takki H&M:stä
oon yli kauan halunnu noi arskat ja nyt vihdoin ja viimein sit maltoin ostaa! love those
huivi H&M:stä mitä tosiaan käytän vaan hiuksissa koska se on ruma kaulassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti