sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

the whole weekend with young people

joo eli koko vklopun olin mun kolmen sisaruksen luona ja oli kivaa :D tää sunnuntai tuli vietettyy niitäki nuorempien kans ku niiden serkut tuli käymään sielä. ne asuu aika keskisuomessa ja niillä on sielä tapana että lapset käy virpomas jo viikkoo ennen pääsiäistä, no tänään se perheen nuorin (joka ei oo mulle mitään sukua) kävi virpomas kaverinsa kans ja mä sitte onnellisena autoin niitä kokoomaan kaikki niiden lelut mitkä ne sai suklaamunista XD hahahah, oli ihanaa tuntee olevansa pikkulapsi again! ja oli kivaa viettää aikaa lasten kans (: mä ku en niin kauheesti oo tottunu oleen lasten kans koska mun ei ikinä oo silleen pitäny "hoitaa" kenenkää lapsia tai mitään ku ei kellään oo ollu. ja nyt ku tulee tollanen mahdollisuus, niin tottakai mä otan siitä kaiken irti ja nautin! oli kyllä ihan huippua =D

huomenna olis vuorossa taas ihana maanantai! mulla alkais normaalisti koulu vasta 9:35 mut on tosiaan joltain jaksolta jääny yks tunti liikasta korvattavaa joten ajattelin mennä sit korvaamaan sen huomenna aamulla 8:10 (; ihanaa alottaa aamu taas pitkästä aikaa liikalla!

voi kurttukulma ku oot söpöliini!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti