tiistai 12. huhtikuuta 2011

today was a bad day, and at the same time it was a good day

jee ruotsin tunti
jotai kuvamatskuu viimeviikolta
tajusin koulussa, että elämän päätökset ja valinnat saattaa koituu joskus ongelmaks.. jos oot siis tehny jonku valinnan ja sit oot eläny sen mukaan niin ei oo välttämättä helppoo vaikka olisit kuinka tehny sellasen päätöksen että se on paras ittensä tai kaikkien kannalta. koin nimittäin tossa jonku aikaa sit yhen tilanteen (en ny ala selittään mikä tilanne), minkä takia sit jouduin päättämään miten jatkan elämää.. no tänään mun piti kohdata tilanne liittyen tähän tapahtuneeseen ja mun reaktio oli aika ennalta-arvaamaton, suoraan sanottuna olin shokissa! se pisti miettimään ja sit tunsin vaan pelkkää vihaa. se viha tuli huutona ulos mun päästä ja aivoista. helpotti!

tulin himaan vähä ennen 5 ja ajattelin että tänään vaan chillataan ja huomenna sit taas lenkille. no heti ku avasin koneen, niin luin sieltä jotai sellasta mikä pelasti mun päivän minkä koulu oli aikasemmin aamulla/päivällä pilannu =)=)=)=) en voinu ku hymyillä. mä tiedän että sä ketä sen kirjotit niin ehkä luet tän jossain vaihees ja tiedät et mä tarkotan sua, niin kiitos siitä<3

päivän kumminki päätti huonot uutiset, mitä on osattu kyllä odottaa tapahtuvan mutta ei näin nopeesti. mun mummi kuoli tänään =( Lepää rauhassa rakas mummi<3 

1 kommentti: