keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

ääää


mitä on kevätpäivä ilman aurinkoo ja kirkkaan sinistä taivasta? no ei ainakaa yhtää mieltäpiristävää.. tää päivä oli taas jotain ihan ihmeellistä. opiskeluinto oli tänään ihan hukassa ja mun olokaan ei ollu mistään parhaimmasta päästä.. olin koko päivän ihmeellisen väsyny enkä tiedä miks ja sen seurauksena meinasin nukahtaa bussiin ku menin himaa. yksinkertasesti aivot ei vaan tänä aamuna luultavasti heränny. kotona mulla ei sit enää yhtäkkiä ollukkaa mikää vikana, päin vastoin, sain lisäpotkuu ku kävin koneella ja juttelin yhelle ihmiselle (jota olin odottanu koko päivän)! olin sen jälkeen taas ihan häpihäpi ja sain idean että vaihdan järjestystä mun huoneessa ja tästä tuli ihan kiva,, pistän teille kuvamatskua vaikka huomenna. miten jollekki tärkeelle ihmiselle puhuminen voi johtaa tollaseen intoon tehdä asioita mitä normaalisti ei välttämättä edes jaksa pienessä mielessäkää ajatella? ihana fiilis 8) en tajua.. suunnitelmissa oli että vetäisin tänään taas juoksuhousut ja lenkkarit jalkaan ja lähtisin juoksemaan, mutta empä sitte mennykkää, koska toi sää nyt oli mitä oli ja on edelleen.. toivottavasti huomenna sitte onnistaa, myös ton sään suhteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti