keskiviikko 12. tammikuuta 2011

long time, no see

sori ku en oo kirjottanu pitkään aikaan, mutta on ollu vähä kiire ja tosi paljo kaikkee muuta tekemistä..

mun vuosi on alkanu ihan mahtavasti! lukuuunottamatta uuden vuoden aaton jälkeistä aamua, ku mutsi löysi uuden vuoden pippaloista peräsin olevan röökiaskin.. no se tietenki veti siitä kilarit ja otti multa tietokoneen melkeen 2 viikoks pois. 4.1 oli mun 17 v. synttärit, mutta en vietääny niitä mitenkää erikoisesti, käytiin vaan parin kaverin kans raxissa syömässä ja sen jälkeen käytiin leffassa kattomas Love and other drugs ja mä todellaki suosittelen kaikille tota! käykää oikeesti ihmeessä kattomassa se jos on mahdollisuus ja kiinnostusta jonki sortin nyyhkyleffoihin (mä nimittäin itkin pariinki otteeseen). tolla samalla viikolla mun yks sisaruksista oli meillä käymässä ja olihan meillä mukavaa (= joululoman loppu suju ihan hienosti, vaikkaki unirytmi oli ihan sekasin ja olin ihan paniikissa miten pystyisin heräämään taas 6 aamulla ku koulu alkaa =D nimittäin menin viimesellä lomaviikolla melkeen joka pv nukkumaan n. 5-puol 6 aikaan aamuyöstä ja heräsin siinä 1-2 aikaan päivällä, että semmosta.. sitte koitti se ihana maanantai-aamu 10.1.2011 ja oli aika aloittaa taas opiskelu ja palata arkeen ja hyvinhän se meni! uus kouluvuosi ja uus & viimenen jakso ennen työssäoppimista alko ihan kivoissa merkeissä vaikka väsy vähä pukkas päälle. no eilen illalla vietin laatuaikaa kaveripojan kans, oltiin kaupungissa ja kahvillaki käytiin. oli ihan mahtavaa, en muista koska olisin viimeks nauranu noin paljo. tästä samaisesta henkilöstä on tullu mulle tosi lyhyessä ajassa ihan mielettömän tärkee ja välitän siitä tosi paljo<3 tykkään meidän jutuista ja siitä ku ei oo olemassa sellasta hiljasta hetkee jollonka ei puhuttais mitää tai naurettais.kamera oli tarkotus ottaa mukaan, mutta se jäi himaan joten joo.. ei tullu kuvamatskua ja se harmitti kyl tottapuhuen pikkasen =( ens kerralla sitte!1 edellisestä lauseesta voi päätellä, että toi mun uus ja tuore vauva ei siis oo kulkenu mukana kauheesti, joten kuvia ei oikeen oo, mutta yritin valkata tähän ny mahdollisimman paljo kaikkia eri kuveja mitä löysin koneelta (jotka siis on vuoden alun ja tänä päivän väliseltä ajalta)

sain synttärilahjan, kiitos julmu<3
meidän mörrripörriörriläskikasa, meidän talon lenkkimakkara
SOFIA 17 v!!!
sex, drugs and rock 'n' roll baby!

salla esitteli sen joululahjaa (;;
hyi? =D
joo no taas yks pellekuva kokoelman jatkoks

uuden vuoden pibbalot..
..ja meno jatkuu! noo tästä sen verran, että alkoholin vaikutuksen alaisena ollaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti