lauantai 29. tammikuuta 2011

hbd Jenni!

hailouzaa! eilen tulin siis tänne faijalle vklopuks ja on menny kivasti tähän asti. tänään oltiin mun serkun luona sen lapsen synttäreillä, se täytti 5 v. =)oon kerran aikasemminki tehny postauksen missä on ollu kuvia näistä, mut ei se mitää, nyt teen sit taas. sen kaikki kolme lasta on niin ihania! voisin viettää niiden kans vaikka kuinka paljo aikaa ja vaikka hoitaakki niitä, mutta tää välimatka on niin pitkä et se ei oikee onnistu =/ no itseasias vkloppusin ja lomilla voisin, mut sillonki mulla on aika paljo omia juttuja ja menoja.. no mut synttäreistä sen verran et mulla oli hauskaa ku kattelin niiden riehumista ja kikattelua. ite olin kumminki soluttautunu sukulaisten ja muiden aikusten joukkoon ku sielä ei ollu muita mun ikäsiä. näin mun "kummitädin" (ei siis oikeesti oo mun kummitäti, mut oon aina pitäny sitä mun kummitätinä) pitkästä aikaa! oli ihan mahtava fiilis, nimittäin näin sen viimeks joskus ku olin joku 3-4 vuotias. kummisetäki oli sielä ja sain siltä viis kympppii myöhäsenä synttärilahjana =) (..synttärilahjasta puheen ollen, faijalta sain horoskooppilaatan mun nominationiin!) no Jennin Prinsessa-synttärit meni kivasti ja herqqujaki oli ihan kivasti =D

yks paska juttu täs päiväs kumminki oli, mun mokkula meni paskaks...... tai no paskaks ja paskaks, mun läppäri ei tunnista sitä enää. aamulla se vielä toimi mut ei sit enää illalla PRGL! siinä ku mä sen kans sitte vänkäsin ja leikin tulokseettomasti, sain yhtäkkiä kauheen kohtauksen. raivosin, huusin, enkä pystyny muka keskittyyn mihinkää. yksinkertasesti vaan vitutti ku ajattelin että en pääse koneelle koko viikkoon :s okei kuullostaa ulkopuolisten korviin vähä sairaalta, hahah.. soitin DNA-asiakaspalveluun ja kysyin et missä vika nii ne sano et joo no kuullostaa siltä että sun kone ei jostain syystä tunnista sitä ja sillon siinä on vika. joudun siis viemään sen nyt maanantaina "mokkula"- korjaukseen -.- kiva kumminki ku mumma osti mulle kuukaudeks uuden mokkulan että pystyn dataamaan. nörtti kun olen<3 huomenna sitte himaan lähtö



synttärisankari puhaltamas kynttilöitä


Janna ja Jimi halus kattoo muumeja =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti