perjantai 31. joulukuuta 2010

end of year 2010

vuosi 2010 on ollu ihan mahtava! on ollu ilon ja surun hetkiä ja oon oppinu ihan sairaasti kaikkee uutta, niin ihmissuhteista ku kaikesta muustaki. kesällä otettiin kavereiden kans rennosti, vietettiin ihania lämpösiä kesäpäiviä ja juomareissuja sun muita bileitä unohtamatta ja ne oli yksiä parhaimpia hetkiä mun elämäs. olin kans elämäni ensimmäisessä "oikeessa" kesätyössä ja nyt oon kuullu että ne haluais mut sinne enskesäkski töihin. alotin keväällä uudessa koulussa ja sen kautta oon saanu paljo uusia kavereita, hyviä sellasia. oon saanu elämääni myös muita uusia ihania ihmisä, enkä pelkästään koulun kautta. oon kiitollinen niistä ja oon varma että tuun viettämään niiden kans ihan mahtavia hetkiä vuonna 2011 ja siitä eteenpäin! en tiedä mitä muuta kertoisin, mutta sen sanon etten kadu hetkeäkään tästä kuluneesta vuodesta ja vaikka kadunki, niin otan opikseni niistä ja jatkan tulevaan uuteen vuoteen innolla ja uusia sekkailuja odottaen.

kiitos tästä unohtumattomasta vuodesta näille tietyille ystäville, ketkä tietää että on mulle kaikkein tärkeimpiä, siitä että ne jaksaa aina olla tukena ja turvana, ennenkaikkee kumminki siitä että ne on olemassa ja että ne on just mun elämässä. kiitos kaikille niille uusille tuttavuuksille ja muillle kavereille. kiitos kans perheelle.

tää ny kuullosti ehkä vähä joltain kiitos puheelta tossa lopussa, mut no brob =D mä nimittäin tiedän että osaan kirjottaa ihan mahtavasti!!!1 jezzzbaaaa joo oke nyt alkaa taas meneen yli, okei koitan rauhottuu.. tos 6 jälkee olis tarkotus lähtee johonki seikkaileen, et katotaan ny mitä tästä illasta/yöstä sit tulee ja mihin päädytään, mut toivotaan että taas yks ikinuistosista reissuista (;; lähenki tästä ny suihqq ja sit syömää jajajaaj sitte oliski varmaa aika jo alottaa uusvuos 2010-2011<3

TERRPPPPPA ja heippadi (=

vuoden 2010 olen ihana -kuva 8) (läpyskä)
PS.olkaa ihmisiks, pitäkää toisistanne huolta ja ennenkaikkee pitäkää ittenne pystys koska huomenna on uus päivä, anyway.. UUSII VUOSII gaigille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti