sunnuntai 23. tammikuuta 2011

there's no place like my head, if you're there.. i wish you luck

tää sunnuntaiangsti on kyllä sanonko mistä! oon tänään maannu vaan himas.. kattonu pari leffaa ja dataillu. yks niistä leffoista, Just like heaven , oli aivan ihana enkä voinu taaskaa olla itkemättä =( tuli mieleen kaikkia asioita ja muistoja. päällimmäisenä ny kumminki pari viimestä viikkoa ja sen seurauksena tuli vielä pahempi olo. en tajua ikeeestiiiiiiiiiiiii lqifpsdkölkjpirriekglmöfkrnge. ahdistaa ajatuski siitä että miten yks asia voi ahdistaa näin paljon. voisin vaan itkee! 

mut se siitä angstaamisesta.. yritän pitää angstifiilikset aina sisällä, koska se on kaikkien kannalta parempi niin.

vklopun aikana oon saanu sekä flunssan että uuusia kavereita! fanni ja emma on ihan mahtavia ihmisiä, oon nähny ne ennenki ja tienny niiden olemassa olosta, mutta tutustuin niihin kunnolla vasta eilen :D naurettiin niiden kans yhestä ja samasta asiasta melkeen 3 tuntia, jossei enemmänki =D hahaha. "onks sulla roska silmässä? MÄ TUUN.. ihan pian... ny ny nyytt AH! " < ihan sairasta läppää! 

huomenna olis sitte taas meno koulunpenkille (toivottavasti jaksan tän flunssapaskan kans).. ja sit after school se olis niinku tapaaminen mun molosuun kans! saa nähdä oonko elossa enää tiistaina tai oikeestaan maanatai-iltana =D krhm... siitä sitte vaikka huomenna illalla lisää.

prkl. en oo koko pvnä saanu röög =( mut ei mun oo oikeestaan tehny oikee mielikää. okei ehkä pari kertaa (shh)


2 kommenttia: