tiistai 23. marraskuuta 2010

voi kylmyyksien kylmyys

huomentailtaa!

koulupäivä alko tänää riemukkaasti kello 8:10 ja ensimmäiset kaks tuntia oli kyrpänaaman opettamaa Axcess:ia.. no nyt ei sentään oo enää niin kauheeta ku oli vähä aika sitte, nimittäin oon ruvennu osaamaanki jotain! loppupv oli ihan normaali, mutta päästiin jo 5 vaille kaks ja mentiin emmin kans avoimeen oppimisympäristöön dataamaan ja oli muuten taas mahtavaa läppää. hhahhah :D ja ku yleensä sielä pitäis olla hiljasta että muut saa keskittyä tekemään tehtäviä mut meidän turpaahan ei tuki mikään jos päästään vauhtiin!

mulle tuli yhtäkkiä kauhee hinku ruveta siivoomaan mun huonetta ku tulin kotiin, enkä yhtään tiedä miks :0 nyt oon täs siivoillu ja järjestelly ja olo onki ihan sen mukanen; väsy on kova!

tajusin tossa hetki sitte, että siitä on ihan liian kauan ku oon viimeks laittanu tänne mun ite ottamia kuvia.. mutta se johtuu siitä ku mun kamera jäi systerin luo viimeks ku olin värjäyttääs mun hiuksia enkä oo sitä sen koommin jaksanu hakee. olis kyllä aihetta hakee se pikkuhiljaa koska mulla on ollu jo monta sellasta tilannetta että olisin tarvinnu sitä ja sit oonki muistanu et vittu se onki sielä :/ NYT SE ON SIIS PAKKO HAKEE JOKU PÄIVÄ!

sanoin eilen että hommattiin mokkula, eikä se toiminu kunnolla.. mutta nyt perun kyllä puheeni, se toimii ihan sika hyvin! oon onnellinen että sain sen, koska nyt mulla ei oo enää niitä määrättyjä koneaikoja/sääntöjä ja jos lähen faijan/mumman&paapan (tai ihan mihin vaan reissuun) luo niin saan otettuu koneen ja tän tikun mukaan niin on ainaki jotain tekemistä.



PS. mulla ei kauheesti oo lukijoita tai vierailijoita täälä blogissa, mutta olis yli kivaa saada kommentteja ja mielipiteitä näihin postauksiin (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti