lauantai 20. marraskuuta 2010

koti-ilta

tää päivä on ollu aika rento! heräsin 6 aamulla ja olin suomeks sanottuna puoli kuollut. voi jesssus oikeesti.. en muista koska oon viimeks ollu näin väsyny aamulla :D vaikka herään melkeen joka pv kuudelta. ku pääsin kouluun, niin 2 ensimmäisellä tunnilla en jaksanu tehä YHTÄÄN MITÄÄ! mun aivot ei niinku yksinkertasesti toiminu (tai sit ne ei vaan halunnu toimia ku on perjantai) :( perC koulun jälkee normaaliin tapaan kävin himas syömäs ja jätin kamat, sit lähin kultsaan ku mestoilla ei ollu mitää :D olis kyllä tehny yli kovaa mieli mennä juomaan johonki.. no olin siel sit 9 asti ja tulin takas himbeeen. nyt vaan löhöilen ja katon leffaa (=

huomenna pitäis suunnata clubille ku siel on joku rap-systeemi. en oo varma onks se niinku joku battle vai ihan perus esiintymine.. sielä on kaikkia vaasalaisia ja läheltä vaasaa olevia "alottelevia räppäreitä" esim. zamius, pari frendii, jne. toivottavasti on givaa, mut saa sit nähä mitä muuta keksin huomiseks.

faijapuoli hommas muuten meille eilen DNA-mokkulan ja täähän toimii ihan kiwasti! oon aina luullu että tää on ihan hanurista koska kaikki sanoo niin.. mutta tässä se taas nähtiin, että kannattaa kokeilla ensi ite.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti