tiistai 30. marraskuuta 2010

MITÄ SÄ HALUT?!


kaikki on taas ihan päin v****a.. en tiedä yhtää missä mennään ja mitä me ajatellaan toisistamme. olis kiva tietää, siispä tällä hetkellä mä toivonki että mulla olis kyky lukea toisten ajatuksia. mä en puhu, sä et puhu, ennen puhuttiin melkeen joka päivä mut miks ei enää? ehkä joskus katotaan toistemme päälle.. ei edes sitä. joskus jotain kommentoit facebookis, mut siihen se jää. yks kaveri sano mulle, että ehkä haluat puhuu mutta et kehtaa tai uskalla ja sen takia otat yhteyttä tollasilla pienillä kommenteilla. no sitä mä en tiedä enkä voi lukee sun ajatuksii, mut YKSINKERTASESTI EN VAAN TAJUA JA MÄ HALUAN VASTAUKSIA!! sanoisit niin mä ymmärtäisin paremmin. sanoin sillon joskus sen yhen asian mut luulen että se oli huge mistake.. en haluais että meidän ystävyys, tai mikä nyt onkaa, loppuis tähän. tällä hetkellä ajattelen taas kaikkee ja haluaisin yli kovaa puhua sulle, mutta en kumminkaa meinaa vaan mä odotan että sä alotat puhuun mulle niinku ennen. jos näin ei kumminkaa tapahdu, niin mä toivon että sä vielä joskus tajuat, kuinka tärkee sä mulle oikeesti oot. 


joo no toi ny oli tollanen aivojenpurkaus (: ei voi mitää.. johonki se oli vaan pakko kirjottaa

4 kommenttia:

  1. sellasii ne miehet on, mut ei ne mitää tajua, sun pitää oikeesti vaan kysyä suoraan jos haluat vastauksia :--)

    VastaaPoista
  2. niiiiin sen täytyy ollla 8) pistän korvan taakse ja otan vinkistä vaarin!

    VastaaPoista
  3. Voi sofiaaaa! Jätä omaan arvoonsa sellaset jätkät jotka ei tajuu miten ihana oot. Sitkun joku tajuaa sen, se myös kohtelee sua sen mukaisesti! Mutta siihen asti älä anna kenenkään satuttaa:)Kyllä sun prinssi joku päivä tulee vastaan ;) Mutta mun neuvona,sen perusteella mitä ollaan puhuttu tästä, sanoisin että unohda tää jätkä! Löydät paljon parempaa :)

    VastaaPoista