torstai 25. marraskuuta 2010

know how 2010



joo oltiin tänään siis sielä Know How 2010 -messuilla ja oli aika paska meno :D esillelaittajia oli paljo vähemmän ku viimevuonna, ihmisiä ei ollu melkeen yhtään ja muutenki oli ihan pehvasta :/ tuttuja sielä kyllä oli, mutta mitään tärkeetä ja asiaanliittyvää ei käteen jääny.

huomenna on perjantai ja lähtö sisarusten luo kylään koko vknlopuks.. saa nähä kuinka matka menee ku pitää istuu 3 tuntia, mut nyt ku saan ottaa tän mun mokkulan mukaan niin luultavasti se kuluu kyl nopeesti! kirjottelen siis sieltä pari postausta, mut mua harmittaa ku nyt olisin tosiaanki tarvinnu taas sitä mun kameraa eikä mulla ooo sitä :/ taidan hommata pian ihan kokonaan uuden kameran!

njaa meen tästä ny nukkuun>> öitä ja vkloppuja kaikille! (=

2 kommenttia:

  1. mä olin kans siel mu en mää nähny sua ;oo

    VastaaPoista
  2. :0 en mäkää nähny sua :( näin vaan marjaanan ja muita tervajokilaisia tuttuja :D

    VastaaPoista