sunnuntai 8. toukokuuta 2011

voi äiti ku oot ihana!

?
onnea vaan jo 17 kerran äitinä olemisesta (: tänään tuli tosiaan käytyä mökillä syömäs ja myönnän että oli rento päivä! heräsin puol 12 ja löhösin vaan siihen asti ku äiti tuli hakeeman mua. olin lähös mökille pitkillä paksuilla kollareilla kunnes mun matka keskeyty ennenku pääsin edes autolle asti.. lämpöö oli 27!! en tietenkää ollu vielä siihen mennes kattonu mittarista paljo ulkona on asteita. juoksin samantien vaihtaan sortsit. olin niin ilonen ku pääsin ulos, aurinko paisto ja olin pelkillä sortseilla ja topilla. kelatkaa ny, kevään/kesän ensimmäinen päivä ilman PITKIÄ HOUSUJA ja sitä parii kerrosta paitoja sun muita riepuja =D hahhaa
mökillä annoin sit äitille sen lahjan ja se ei oikee innostunu siitä..... se olis halunnu jonku hellehatun? öö, kiitos tästä kunnioituksesta mun lahjaa kohtaan (: no mä katon sen sitte ite ettei rahat mee ihan hukkaan. loppupäivän otinki sit aurinkoo mökin terassil ja luin kirjaa. on muuten ihmeellistä miten joku kirja voi vetää puoleensa noin paljo, tai siis ku esimerkiks ku mä aloin lukemaan sitä niin mä en meinannu pystyy lopettamaan ollenkaa. mä vaan jatkoin ja vielä kotimatkallaki mä luin sitä. jäi hyvä fiilis tästä päivästä, nyt juoksemaan ja huomenna alotetaan taas kouluviikko pirteenä =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti