torstai 5. toukokuuta 2011

all I can do now is to take a deep breath and hope..

teen niinku sä haluat ja kunnioitan sun valintaa. en halua että sulle tapahtuu mitään pahaa ja varsinkaa että olisit surullinen.. kaiken tän teen vaan siks että tykkään ja välitän susta niin paljo ja haluan vaan sun parasta ja että sulla on hyvä olla. en ikinä unohda sitä mitä meillä oli sen aikaa ku oli ja jos sä vaan pystyt ja haluat niin haluaisin olla sun ystävä kenelle voit kertoo aina kaiken. oot aina mun mielessä ja tuun aina välittämään susta. en oo ikinä tutustunu sellaseen ihmiseen ku sä oot ja oon kiitollinen siitä että sain mahdollisuuden tutustuu suhun. oot mulle yks tärkeimmistä ihmisistä. tuut aina oleen mulle special friend jos pystyt oleen vielä mun ystävä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti