sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Вы находитесь в моей голове все время



tässä ne nyt on! mun uudet kaijuttimet mistä kerroin eilen
myöhäsestä nukkumaan menosta huolimatta heräsin tänään ihmisten aikaan ja tietenki laitoin heti musan soimaan =D olin koko aamun aika omissa maailmoissa ja laiska. sit lähin lenkille ja ku tulin takas kotiin niin mun valmistautumisesta kaupunkiinlähtöä varte ei meinannu tulla yhtään mitään! ihan kirjaimellisesti mikään ei oikee onnistunu. tein kaiken liian hitaasti eikä ollu inspiraatioo nopeuttaa tahtia.. haha, loppuen lopuks kumminki pääsin lähtemään. mun aivot on vaan seissy päässä tänään eikä järki oo kulkenu kunnolla ja sen huomaa tästä postauksen tekstin laadustaki.. no illalla meinasin jäätyä pystyyn ku ajoin takas kotiin koska hanskat oli kotona ja takkikaan ei ollu mistään lämpimimmästä päästä. huomenna (tänään) on äitienpäivä ja tarkotus olis käydä mökillä äitienpäivän lounaalla.. äiti soitti ja sano että se tulis hakemaan mua jo aamusta mutta sanoin että älä kuvittelekkaa että heräisin sitte ennen 12 :D toivottavasti se tykkää siitä lahjasta minkä mä sille ostin.. no sen näkee sit

mut nyt on pakko mennä nukkumaan tai oon huomenna taas jonkilaisessa väsymyksen koomassa :c 

2 kommenttia: