maanantai 9. toukokuuta 2011

miks ihminen ikävöi?

päivän otsikko on miks ihminen ikävöi? koska tällä hetkellä mä ikävöin ihan hirveesti asioita.. mä ikävöin yhtä ihmistä (joka on niin kaukana mutta tuntuu että silti niin lähellä) ja niitä meidän jokapäiväsiä keskusteluita, mä ikävöin viime kesää ja sitä 2 kuukautta ku kaikki oli niin paljo helpompaa, ikävöin niitä ihmisiä joille oon joutunu sanoon heippa eikä ne koskaan enää tuu takas mun elämään, ikävöin niitä sanoja joita oon sanonu joillekki ja jotka haluaisin saada sanomattomiks, ikävöin jopa sitä aikaa ku olin vielä "vapaa" eikä tarvinnu huolehtia töistä tai koulusta tai mistään ihmissuhteista. mä ikävöin ihan liikaa asioita ja tänään ne tuli taas mieleen. toivon nykyään tosi usein että mennet vois saada takas, ihan sen takia että ne vois kokee uudestaan tai joitain asioita vois tehdä toisin. no miks ihminen sitte yleensäkkään ikävöi? syynä saattaa olla se että me ollaan koettu jotain kivaa mistä jää hyvät muistot ja sen takia ei osata tottua nykyhetkeen ja niihin uusiin asioihin ja ihmisiin mitä tällä hetkellä tapahtuu ja on olemassa. ajattelin tänään että kaikista paras tapa olla onnellinen ja iloita kaikista asioista on elää tässä päivässä ja just siinä hetkessä mikä on meneillään. esimerkiks nyt tulevana lauantaina mulla alkaa kesätyöt, koulua on 2 viikkoa jäljellä ja sit alkaa kesäloma mitä on odotettu koko vuoden. meinaan iloita kaikista uusista asioista mitä tulee vastaan ja kesälomasta/töistä otan kaiken irti ja vuoden 2011 kesästä tulee sellanen kesä ku siitä on tarkotus tulla eli yks mahtava kesä niiden muiden lisäks! mutta liian pitkälle ei kannata ajatella, koska siitä ei välttämättä aina seuraa hyvää. henkilökohtasesti odotan kyllä enskesältä (vaikka siihen onki vielä jonku aikaa) muutamaa tapahtumaa ja niiden pohjalta asioita joita tulee tapahtumaan tai miten elämä jatkuu niiden jälkeen. eläkää siis oikeesti tässä päivässä ja odottakaa huomista ja sitä mitä se tuo tullessaan, herätkää ilosella mielellä seuraavaan päivään!

Live for today
Hope for tomorrow and
Learn from yesterday


voiku voisin kertoo sille ihmiselle ketä ikävöin tällä hetkellä eniten, kuinka kauhee ikävä mulla sitä on ja miten huolissani mä oon siitä :c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti