perjantai 10. joulukuuta 2010

have fun with your FUCKBUDDY

on se niin ihanaa ku tääl vaasas kaikki jutut leviää niinku joku bakteeri (; ja paskinta siinä jutussa on se että ne ihmiset kenestä juttuja leviää, ei välttämättä halua niitä asioita muiden tietoon.

tuli vaan mieleen toi ku eilen kuulin sellasen jutun, et meinasin oksentaa! ahahaha ja vielä mun "hyvästä kaverista"... en tiedä enää mitä sanoisin tai reagoisin. olin vaan ihan hiljaa ja mietin asioita.. kaikki mitä oon sen ihmisen kans jutellu ja mitä mä tunnen sitä niin en olis IKINÄ uskonu siitä tällästä, ainakaan tällä hetkellä. no jaa eipähän ole mun ongelma.. eikä se muhun oikeestaan vaikutakkaan millään tavalla, mut täytyy myöntää et se otti ihan saatanan kipeetä tonne johonki DEEP INSIDE OF ME.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti