torstai 16. joulukuuta 2010

smile, someone thinks you're beautiful

muutamana viimesenä päivänä on ollu koulus ollu tunnelma vähä "kireellä", koska yhestä pienestä jutusta tuli aika suuri tai siis sitä vaan paisuteltiin ja paisuteltiin.. sit se päätty siihen että paskanpuhuminen alko ja nyt ei enää itekkää tiedetä ketä on tehny ja mitä on tehny. ja että onko ylipäätään tehny mitään, vai onks se vaan jonku keksimää. ANYWAYS sitä on nyt jotenki yritetty selvittää =D naurattaa vaan ku kärpäsestä tuli härkänen.. eikä kukaan periaatteessa oo edes tehnyt mitään! nyt on kumminki hyvä fiilis ja mun puolesta asia vois jäädä tähän. en halua mitään paskaa just nyt, enkä oikeesti oo mikään bitch joka puhuu paskaa ja vittuilee.

ihanaa, vielä pitäis jaksaa tsempata 3 hikistä koulupäivää ja sit alkaa se kauan odotettu joululoma! näin alustavasti mulla ei oo suunnitelmis mitään ihmeellistä.. keskiviikkona meen kavereiden kans käymään kultsas ku sielä vietetään pikkujoulua, loppuviikon oon sitte luultavasti vaan kotona ja otan rennosti. kattelen leffoja, nautin lahjoista, syön suklaata/jouluruokaa, nautin muuten vaan ja nukun! kaks muuta viikkoo chillailen ja vietän lomaa perus periaatteella; kaverit, bileet ja perus löhöily<3 ja onhan ne mun synttäritki siinä jossain vaihees (;; katotaan ny mitä keksitään!

nyt oon vielä koulus, mut pian lähen tästä dösäpysäkille ja sit kultsaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti