keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

sun and rain

aamulla piti herätä aikasin ku piti lähtee isäpuolen kans lidliin palauttaan pulloja.. sen takia mulla on ollu koko päivän pikkase väsy. no mut sain mä niistä sellaset 70 euroo taas tuhlattavaks ;) ihan kivat rahat palautuspulloista! no sit oltiin himas joskus 10 aikaan aamulla ja aloin heti imuroimaan.. imuroin koko talon ja hain pyykit ulkoo pois, lopuks tein vielä 3 laatikkoo lasagnee. hahah, aamu täynnä kotitöitä. no sit puol 3 aikaan menin sofkun kans kapee ja ostin valkoset pitkävartiset converset




kapesta lähin suoraa anken luo ku mun oli pakko nähä se vielä ennen sen Italiaan lähtöä. se lähtee huomenna. sit jätin mun kamat ankelle ja lähettiin kaupan kautta mtvlle.. siel hengattiin vähä kaikkien kans, pelattiin futista ja naurettiin! :D ku kello lähesty 9 nii lähettiin takas anken luo, koska taivas oli täynnä pilviä ja tuli sellanen olo että pian alkaa sataa vettä.. ajateltiin että keritään sisälle ennen ku sade alkaa, mut turhaan! oltiin ihan anken talon vieressä kävelees niin yhtäkkiä alko sataan NIIN kovaa. oltiin ihan märkiä ku päästiin niille.. olin ankella ja niillä hetken aikaa ennen ku lähin ajaan himaan koska en halunnu kastua. mua naurattaa vieläki ku ankke sai uuden kameran ja sillä se sitte leikki eikä siitä meinannu tulla mitään :D raasu :( toivottavasti se sai sen ny fiksattuu matkaa varte<3 lähin puoli 10 aikaan himaan ku ei enää satanu ja oli ihana ilma ajaa.. ilta-aurinko ja lämmin! nyt oon ollu täs koneella jonku aikaa ja pian nukkumaan>>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti