sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

juhannus meni

että sellanen juhannus! mökkeily on perseestä jos ei oo seuraa, mut nyt sielä oli meidän perhetut ja niiden lapset viettämässä meidän kans juhannusta.. oli tarkotus tosiaan olla sielä vaan se yks yö mutta jouduin olemaan 2. perjantaina lähin mökille heti aamusta ja otin aurinkoa siihen asti kunnes vieraat tuli.. ilta meniki sitte ihan mukavasti juomien kans! ;) join ainaki 10 siideriä. hahah, en oo ikinä juonu itteeni tohon kuntoon ku olin perjantaina, olin nimittäin ihan sekasin. simahdin 2 kertaa laiturille, soitin kaverille kaks kertaa ja selitin jotain ihan omia.. ja mä kuulemma nauroin ihan koko ajan. mutta se siitä sitte..



muistan ku otin tän kuvan ku makasin siinä laiturilla ennen sammumista>>

no lauantaina sitte herättiin siinä puol 12 aikaan ja mulla oli kyl ihan normaali olo, ei krapulaa! ihmettelin kyllä.. aamu oli aika kylmä ja pilvinen mutta sitte 2 aikaan taivas alko selvenemään ja aurinko rupes paistamaan ihanasti! menin ottaan heti aurinkoo ja äiti lähti hakeen mummia meidän kans mökille. sit grillattiin ja myöhemmin illalla tuli joitaki äitin ja mun faijapuolen kavereita veneellä käymään. niillä oli ihana koira! (: kävi hyvä tuuri että mummi otti kans koiransa mukaan, niillä oli nimittäin kivaa yhes ja niitä oli hauska kattoo ku ne haukku ja juoksi siel ympäri pihaa ja rantaa. meidän kissa oli kans mukana, mut ei se noista kahesta välittäny.. se touhus yksin ja löysi sit sellasen pienen sammakon jonka se meinas syödä, raukka sammakko! :d



toi ylempi koira on se vieraiden koira ketkä tuli käymään. sen nimi oli Nasu.. siis niin sulonen! olisin halunnu sen ittelleni (: ja tää alempi on mun mummin koira Roope.

vieraiden lähettyä me mentiin yöuinnille :D se oli eka kerta ku käyn uimas tänä kesänä, ja vesi oli aivan sairaan kylmää!



tänä aamuna herättiin jo 11, mutta meillä (ainaki mulla) oli yli kova väsy eikä jaksettu tehä oikee mitää.. mä otin vaan aurinkoo taas :D sit 5 aikaan lähettiin himaan>> siitä asti oon istunu koneella ja chillannu vaa.. en yksinkertasesti vaan jaksa tehdä mitään enää tänää! pian tulee onneks leffa neloselta, se pitää kattoo.. Spiderman - hämähäkkimies <3 hahah. mut huomenna taas lisää>>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti