lauantai 19. kesäkuuta 2010

holiday !

en oo nyt varmaan pian kuukauteen kirjotellu tänne koska oon ollu töissä enkä oo sen takia vaan jaksanu :D mut nyt ajattelin kertoo lyhyesti mitä on tapahtunu.. alotan vaikka siitä et peruskoulu loppu ja sain ihan jees todistuksen! keskiarvo 8.4 ja sain stipendinki, 50 euroo. ja tosiaan alotin mun kesätyöt 3 viikkoo sitte ja teen 6 tuntisia päiviä. vielä olis 4 työpäivää jäljellä ja sitte alkaa mun kesäloma! mulla ei oo ollenkaa kesäloma-fiilistä vielä.. johtuu siitä että sää on ollu tosi huono ja työt vaikuttaa siihen omalta osaltaan kans. mutta ei kestä enää kauaa että pääsen vapauteen ja sit mulla on rahaaki kaiken lisäks .....ja vaatekaappi täyttyy taas...... ;)) SKÖNT! mitään muuta ihmeellistä ei sit oikeestaan oo tapahtunukkaa, normaalia hengausta kavereiden kans ja näi.

jooo, sitte asiasta toiseen. loman loputtua oon siis menos Vaasan ammattiopistoon.. pääsin merkonomi-linjalle. moni mun kaveri on kans tulos sinne ja toivottavasti päästään samalle luokalle niiden kans! mutta tässä nyt on suurin osa lomasta vielä edessä ja aion viettää sen mahtavasti chillaillen! nyt emmi on meil yötä ja me ollaan ihan sekasi :D as always! PS. sit ku mun työt loppuu niin postaan taas joka päivä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti