torstai 24. kesäkuuta 2010

hello my lovers!


oi tänään oli ihana päivä! :) heräsin aamulla 11 aikaan ja kukas muukaan sielä ulkona oli ku IHANA KESÄPÄIVÄ ja aurinko paisto ihanasti.. söin aamupalaa ihan rauhas enkä pitäny kiirettä vaikka tiesin että 2 piti olla kaupungis, olin nimittäin luvannu mennä sofkun kans kapeen. sit ku olin syöny, mietin että mitä laittaisin päälle.. no onneks siinä ei menny kauaa. sit meikkasin ja olin koneella hetken aikaa. mutsi soitti mulle jossai vaihees ja käski tiskaamaan ja laittamaan pyykit pesukoneesta kuivumaan.. no niiden takia sit myöhästyin sovitusta ajasta! pikkasen vaan vitutti (: ku pääsin kapeen soitin sofkulle ja kysyin että missä se oli. sit nähtiin rewelissä ja julleki oli mukana. mentiin shoppailemaan ja löysin taas kaikenlaista kivaa! en ikinä lähe kaupungista tyhjin käsin vaan mulla on aina jotain mukana. tänään ostinki sitte valkoset minishortsit, huivin, lompakon/laukun, 2 hajuvettä, ripsarin ja sit illemmalla käytiin sofkun kans syömäs subwayssa. OI ETTÄ SE OLI HYVÄÄ! pitkästä aikaa (: sain muuten cliniquen huulikiillon kaupanpäälle ku ostin ne hajuvedet.. huomenna olis sitte niinku juhannus. meen mökille aamusta ja meinaan ottaa aurinkoo sielä koko päivän! vieraat tulee joskus puolelta päivin ja sit vietetään porukalla juhannusta : D täytyy kyl sanoo että mua ei inspaa OLLENKAA tollaset "perhetapahtumat".. ei sitte niin yhtää. mielummin olisin kavereiden kans jossain bilettääs (; mutta taidan lopettaa tän postauksen ny tähän ja kirjottelen sit lauantaina uudestaan >> hyvää juhannusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti