tiistai 30. elokuuta 2011

wakeing up early is the hardest part of the day


Tumblr_lpysu4mwxy1qboer1o1_1280_largeTumblr_lqh9ros5do1qzwyfio1_500_largeTumblr_lqaavjegbw1r1jimjo1_500_largeTumblr_lnnoaat4ns1qiksano1_500_large



huomenta huomenta, tänään oli herätys 6 ja meinasin kuolla ku kello soi.. en olis taaskaan meinannu päästä millään ylös sängystä ja väsy oli sanoinkuvaamaton. johtuu ehkä siitä että menin nukkumaan vasta 2 jälkeen =D täs mä nyt lagaan koulussa atk-tunnilla ja yritän vaivalloisesti kuunnella opettajan juttuja ja kirjottaa blogia samanaikasesti, silmien aukipitämisesta puhumattakaa. ostin eilen uuden puhelimen ja kelasin kui hassua, että se on mun elämäni toka luuri jonka ostan omilla rahoilla! edistys sinänsä (Y) alotin illalla pakkaamaan mun tavaroita ylihuomista muuttoa varte ja vaikka mulla ei muuta pakkamista oo ku vaatteet ja muut tilpehöörit niin mun pää meinas hajota jo ensimmäisen 10 minuutin jälkeen! kauhee stressin poikanen.. mun mielessä kävi että mitä mun mielentilalle tapahtuu ku seuraavan kerran sitte joskus aikojen kuluttua muutan ja mulla on komlinkertasesti enemmän tavaraa!? joo no ehkä en halua edes miettiä sitä. tänään pitäis koulun jälkeen käydä kaupassa ostamas keikkia pesuaineita ja muita mitä tarvin ku meen torstaina siivoomaan sen kämpän ennenku alan muuttamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti