perjantai 16. syyskuuta 2011

jos seksikkyys on rikos, niin sun kroppas on murha



nyt on selvitty muutosta ja oon asunu täälä jo sellaset vajaa kaks viikkoa. oon viihtyny tosi hyvin ja on sika ihanaa asua yksin ku saan tehdä kaiken just niinku ite haluan ettei oo ketään kulman takana valittamassa koko ajan kuinka mikäki asia tulis hoitaa ja tehdä.. mut on tässä huonojakin puolia, nimittäin yksinäisyys. mulla nyt on melkeen joka päivä täälä seuraa, mutta ne päivät ku ei oo mitään tekemistä ja istun yksin täälä pienessä luukussa niin kyl se saa väkisinki ärsyyntymään. sitä asuntopostausta en oo vielä kerinny tekemään, koska mulla on nyt ollu tässä vähän kaikenlaista muuta eikä oo ollu aikaa kuvata ja sen takia postauksetki jääny vähemmälle, eikä tää kämppä nyt niin kauheen siistikään oo ollu ja johtunee siitä että porukka ramppaa täälä.. ja siivous kauheen menon keskellä ei oikeen oo mun juttu! mutta nyt on viikonloppu tulossa, joten enköhän mä saa teille jotain aikaseks ;) odotan tässä para-aikaa paria kaveria kyläileen, joten mun on taas mentävä mutta palailen viimestään sunnuntaina! tähän loppuun vielä viimesimpiä kuvia mitä löysin kamerasta...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti