torstai 25. elokuuta 2011

after summer holiday and loooong break, I'm back in business

pitkän tauon jälkeen ajattelin tulla taas vähä päivitteleen kuulumisia tänne blogin puolelle ja kun tässä nyt kerran kipeenä kotona makaan niin mikäs sen mukavampaa ku kirjottaa blogia ihan rauhassa! eli nyt on lomat lomittu ja arki on lähteny taas pauhaamaan koulun ja töiden parissa.. täytyy sanoa että ihan kivaa päästä taas siihen normaaliin rytmiin eikä vaan lusmuilla kotona :p töistä puheen ollen, mä oon saanu jäädä vakituiseks ekstraks Ginaan ja oon niin kiitollinen, koska nyt mä todellaki tarvin rahaa.. aika on kulunu tosi nopeesti ja mun muutto on siis jo ensviikon torstaina! en oo aikasemmin saanu siitä kämpästä mitään kuvia tänne ja mua ärsyttää, olisin halunnu antaa teille siitä vähä esimakua. mutta heti ku oon asettunu aloilleni ja saanu kaikki kamat paikoilleen niin päivitän blogin :) ja näin alustavasti ajattelin kans ilmotella että ens lauantaina olis tiedossa tuparit joista ajattelin kans laittaa oman postauksen! ton asunnon takia on ollu ihan sika paljo kaikkia paperi- ja muita asioita hoidettavana. nyt onneks oon jo saanu suurimman osan hoidettua ja parin jutun jälkeen voi alkaa rauhottumaan.

..mutta nyt asiasta toiseen.. eli oon eilen ja tänään ollu ihan sika kovassa flunsassa ja tänään jäin sen takia kotiin. mut nyt mulla on ainaki aikaa järjestellä vähä mun huonetta ja kaikkia papereita ja ehkä pääsen alottamaan ton pakkaamisenki! :p viikonlopun suunnitelmissa olis ollu lähtee annin kans helsinkiin pitään vähä hauskaa ja shoppaileen, mutta annin lauantain työvuoron takia me ei sinne nyt sitte päästäkkää.. harmi sinänsä, mut eipä noille töille mitään voi. joku toinen vkloppu sitte! vkloppuna on kumminki saarikaudenpäättäjäiset ja ajateltiin annin kans mennä huomenna shoppaileen, syömään ja leffaan kattomaan Roskisprinssi .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti