tiistai 5. lokakuuta 2010

kylläkyllä!




on tää elämä vaan tällästä.. nukuin sitte aamulla pommiin (A) vaikka mun niin pirteenä piti herätä uuteen aamuun niinku eilises postaukses sanoin.. mut en voi sille mitää, illalla ku menin nukkuun niin nukahdin vahingos ennen ku kerkesin laittamaan herätyskellon soimaan.. njaa ku tulin kapesta koulun jälkeen himaan niin sain ietenki kuulla siitä mutsilta. se saarnas mulle niinku jolleki pikku lapselle että katokki sitte likka että se oli viimenen kerta! ahahah oikeesti en voinu olla nauramatta mut jouduin nauraan sisäisesti.. muuten olisin saanu uuden saarnan siitä ku nauroin. njaa eikä siinä vielä kaikki.. sen takia ku myöhästyin, niin sain kuulla että en saa olla arkipäivisin koneella enää vaan ku 1 TUNNIN!!! siinä vaihees ku mun korvat vastaanotti ton asian niin meinasin räjähtää :( mitä mä teen?!?!?!+1+1? oon tottunu oleen koneella n. 5 tuntia per päivä vähintään. ja syy tähän päätökseen oli vaan se että tekisin välillä jotain mutaki ku vaan dataisin. esimerkkinä mutsi sano että tekisin läksyt paremmin ja keskittyisin kouluun enemmän, mut nyt mä keskityn siihen vielä vähemmän ku tähän asti. ei ainakaa vituta yhtää (= sit juoksin omaan huoneeseen ja yritin nukkua mun vitutusta pois mut en saanu nukuttua.. tuli kumminki rennompi fiilis. illemmalla sit leivottiin mutsin kans omenapiirakkaa ja pullia : d

tän takia en voi ikinä sanoa esim. että: mulla on maailman ihanin äiti, en vaihtais sitä iknä keneenkään muuhun plaaplaaplaa.. en vaan kertakaikkiaan pysty! on se vaan niin vittumainen :s mut en voi sanoo etteikö siinä hyviä puolia olis.

kaupungista jäi muuten käteen Carlingsista ostettu Saints & Mortals-neule 40 € ja Lumenen kulmien muotoiluvaha 6 € (niistä on kuvat ylempänä)

ihan ylimmässä kuvassa mulla oli pikkasen tylsää :D mut mun mielestä sen on aika söpö, vaikka ite sanonki (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti