perjantai 29. lokakuuta 2010

jotkut ne vaan on aamuihmisiä

taas oon koulus bloggaamas :D mulle on näköjään tullu joku tapa kirjottaa tänne aina kouluaikana.. no mut ei oo muutakaa tekemistä enkä oo muutenkaa kirjotellu pitkään aikaan.

no heräsin tänää 8:00, vaikka koulu alkaa vasta 11. oon koulus jo sen takia, koska mulla menee bussi puol 10 ja jos tuun puol 11 bussilla niin en kerkee. njaa, tänään on taas se ihana kuuluisa perjantai!! ihanaa taas vaihteeks tän pitkän viikon jälkeen. kerroin viime viikonloppuna jossain postauksessa, että tää viikko olis täynnä kaikkee koulutehtävien tekemistä ku luulin että meillä on 2. jaksoa jäljellä vaan 1 viikko, mutta onki onneks vielä toinen.. eli ensviikolla sitte niiden tehtävien pariin -.- en millään oikeesti jaksais, mutta pakko se vaan on että pääsen kurssista läpi. oon tehny jo joitaki tehtäviä valmiiks, mutta tunnelin päässä ei kumminkaa ihan vielä näy valoa. tekemistä siis riittää vielä! mut nyt meinaan rentoutua kunnolla koko vklopun ja sit maanantaina reippaasti  tehtävien pariin!

tän päivän ohjelmasta en tiedä muutaku sen että oon koulussa 20 ylil kolmeen ja sit käyn himas ja tuun takas kaupunkiin. kultsa kutsuu! sielä on kuulemma luvassa jotain Halloween-systeemejä. NIINPÄ TIETENKI!! nyt vasta tajusin.... vkloppuna on halloween. on se kiva ku tiedän niin kauheen hyvin näistä erikoisista päivistä (A) en voi sanoo muutaku että:  I'm not weird, I'm special edition. huomenna olis tarkotus mennä leffaan emmin ja aken kans kattomaan Paranormal Activity 2 ja mua jännittää nyt jo ihan helvetisti :dd  kävin kattomas emmin kans sen ensimmäisenki osan joskus kauan aikaa sitte ku se tuli leffateatteriin.. se oli ihan sairaan kauhee! :0 en ehkä ikinä oo nähny mitään niin pelottavaa ku se. huomista odotellessa siis! (Y)

kirjottelen myöhemmin! >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti