maanantai 6. syyskuuta 2010


HEJSSAN! on ollu taas tämmönen pieni breikki tän kirjottamisen kans, mut en voi sille mitään. en oo vaan jaksanu :D

alotin tosiaan sielä Vaasan ammattiopistossa, merkonomilinjalla ja se on alkanu ihan kivasti, mitä mä nyt sielä oon tän ensimmäisen kuukauden jo pian ollu :) tosi rentoo ja aineet on mielenkiintosia! uusia kavereita on tullu kans ihan kivasti! mut ei siinä vielä kaikki..... ku tauoilla ja ruokatunnilla pyöritään kavereiden kans sielä ympäri koulua nii vaikka mihin katot nii silmäruokaa on joka suunnassa ;) ahaha, että kyllä se koulunkäynti maistuu! ite oon blockannu sieltä niiden kaikkien hyvän näkösten jätkien seasta pari sellasta speciaalia! näillä mennään.

tänään olin koulussa 8-14.. olin koko päivän tosi väsyny, en kyllä tiedä yhtään minkä takia. no koulun jälkeen menin kaupunkiin ku piti odottaa että bussi tulis ja pääsisin kotiin. kiertelin joissain kaupoissa mutta en jaksanu kattella mitenkään kovin tarkkaan ku oon tässä lähiaikoina taas ostellu kauheesti kaikkee tota tulevaa syksyä ja talvea varte (: tänäänki hain postista H&M:n paketin joka makso 77 e... (A) no sit näin Kimin kaupungissa ja juteltiin kaiken näköstä. hetkenpäästä sit päätettiin että lähetään kahville ja käytiin waynesissa. siinä se mun aika meniki ja lähin bussilla kotiin. samalla matkalla hain postista sen paketin jonka avasin ku pääsin kotiin.. ku olin kokeillu ekan paidan nii ajattelin heti että joo tän paidan vaasanreissu oli tässä, palautan sen! :D en tykänny siitä. illalla mutsi toi mulle kotiin tullessaan mummalta saadun vaniljanvalkosen rautasohvan missä on beessi pehmuste. sijotin sen tähän koulupöydän eteen ja istun siinä just nyt, tään on ihana! kiitos mumma. :) taidan lopettaa postauksen tältä päivältä tähän.. huomenna taas lisää>>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti