maanantai 27. syyskuuta 2010

French



heeeeipo! tänään on ollu iha perus maanantai.. koulussa meni ihan kivasti, mut kaikki oli jotenki outoja.. ehkä vähä sellasia angst-tyylisiä :/ eli perus hiljanen maanantai oli. pääsin 2 ja lähin puol 3 bussilla kapeen tuhlaan rahaa ku en oo pitkään aikaan ostanu mitää! olin ihan yksin, mut tajusin että joskus on kyl ihan kiva olla ilman kavereita. periaattees niinku sellasta omaa aikaa (= nooh, käteen jäi laukku, ihana lämmin villapaita ja kynsilakka-setti millä voi tehä ranskalaisen manikyyrin. olin kapessa jonku puolitoista tuntia ja sit tulin bussilla himaan ja olin täälä joskus vähä vaille 5. sit söin ja lähin mun faijapuolen siskon tytön kans juoksulenkille ( ku ne on taas tullu tänne viikoks ruotsista) ja teki NIIIIN hyvää juosta taas pitkästä aikaa! sit se fiilis sen lenkin jälkeen......... aaaa ja niin ihana lämmin suihku (Y) tekis kyllä niin hyvää! sportin peliinki olisn halunnu kyllä tänään mennä mut ei ollu ketään kuka olis tullu mun kans niin eihän sitä sitte voinu mennä.. ku en yksinkää sinne halua kyllä mennä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti