torstai 5. elokuuta 2010

i morgon norjalaisittain




piip piip, piip piip, kännykän herätyskello soi ja mä herään väsyneenä. kello on kymmenen aamulla. en ollis jaksanu millään herätä mutta olin ajatellu mennä taas kastelemaan naapurin kukat.. no söin aamupalan ja tulin sitte siihen tulokseen etten millään jaksa mennä. menin takas sänkyyn ja katoin tv:tä :D 2 aikaan lähin mutsin ja faijapuolen kans kaupunkiin syömään. käytiin jossain uudessa meksikolaisessa ja oli muuten tosi hyvää! sieltä menin suoraan oonan ja ellan kans ku oltiin sovittu että nähdään 4. ankke soitti mulle puoli 5 aikaan ja kysy että onko mulla mitään suunnitelmia illaks ja eihän mulla ollu, joten menin sit cillailemaan anken kans :) käytiin mtv:llä, otettiin kuvia ja lähettiin kaupunkiin. no sielä me sitte vietettiin koko loppuilta kaikkien niiden tapahtumien keskellä.. oli kyllä sellasta menoo että hohhoh! en nyt jaksa selittää kaikkee, koska on niin paljo juttua, mutta sen voin sanoa että mä vihaan norjalaisia -93 syntyneitä futareita! (namuja sellasia) lähettiin anken kans pyöräilemään niille päin 10 aikaan, koska olin jättäny mun skootterin niiden pihaan. chillattiin kumminki vielä hetken aikaa anken luona ennen ku lähdin ajamaan himaan. kuvat kertoo enemmän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti