keskiviikko 4. elokuuta 2010

shopping on a rainy day







nyt vois laulaa että "sataa sataa ropisee, pilipilipom", koska tänään on satanu koko päivän! ei yhtään kivaa.. olin kumminki sateesta huolimatta tänään annikan kans sielä kaupungissa ja kivaa oli :) oikeen kunnon shoppailupäivä. haha mulla meni rahaa sellaset kivat 155 e.. ostin kahet legginssifarkut, peak performancen hupparin, farkkupaidan, sormuksen ja käsikoruja. oli pakko ostaa ne nimittäin mä tarvin noita kaikkia nyt ku tulee syksy. anyway, annika osti kans kaikkee kivaa esim. uuden laukun (se oli ihan mahtava!), jakun, t-paidan, topin, normi paidan, sellaset kivat legginssihousut, ja sormuksia. niin ja oltiin me waynesissaki (: oli niin hauskaa!

ku pääsin kotiin, mun oli ihan pakko syödä. oli ihan sairaan kova nälkä ku en ollu syöny koko päivänä mitään muuta ku aamupalan.. sit äiti oli lähdössä kauppaan ja pyysin sitä tuomaan mulle jotain kivaaa jälkkäriä niin se toi mulle sellasen pienen purkin SIA:n sitruuna-lakritsi jäätelöö! aaa, kiitos mama (: en silti todellakaan syöny koko purkkia vaikka se oli pieni, se oli aika makeeta.

huomenna meen taas kaupunkiin, mutta en meinaa ostaa mitään :D 1. ei oo rahaa (haluan säästää loput) ja 2. en tarvi oikeestaan enää mitään! ostan sitte lisää taas lähempänä syksyä ku tulee kaikkee uutta ja hienoo! huomiseen>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti