perjantai 14. toukokuuta 2010

summertime!










ooooo! tänään ku heräsin oli taas NIIN hieno ilma ja asteita +25! yöllä oli kuulemma satanu ja ukkostanu ihan kauheesti, mutta mä en ainakaa kuullu mitää : D joo mutta päivän tapahtumiin.. lähin puoli 12 aikaan siskon luo skootterilla ja sai pukee niinku keskikesällä. kesän ensimmäiset helteet oli kyllä tänään. mulla oli päällä vaan legginssit, toppi, semmonen löysä ruutupaita ja jalas mulla oli ballerinat. ku pääsin systerin luo nii lähettiin sieltä sit sen autolla ajeleen ja käytiin samalla kaupas. sielä oli ihan hirvee ruuhka.. no sit ku päästiin takas systerin kämpille nii mun aurinkolasit katos noi vaa! ne oli kuulemma mulla päässä vielä ku ajettiin pihaan, mut sit ne vaan katos enkä tosiaan tajua että mihin.. en löytäny niitä enää mistää :/ chillasin systerillä 5 asti ja sit lähin kultsaan. olin sielä emmin ja wendyn. kans mut sit ajateltiin lähtee kapeen ku oli niin tylsää>> no eiköhän sit meidän tuurilla alkanu just sataa! mentiin nopeesti reweliin ja sieltä sit glitteriin ku suunnitelin uusien aurinkolasien ostamista, mut ne oli loppu.. ei ainakaa vituttanu (: toivottavasti niitä tulee pian lisää, koska en haluu olla koko kesää ilman aurinkolaseja. kaupungissa ei oikeen ollu mitää ja vettä tuli taivaalta niinku esterin perseestä nii mentiin sitte emmin ja aken kans takas kultsaan. chillailtiin siel frendien kans jonku aikaa ja sit lähettiin emmin kans takas kapeen ku tuli nälkä. ei sitä ny tyhjäl vatsal voi pitää hauskaa!! ;) ja me syötiinki sit oikeen kunnol, ahhahaha rakastan syödä emmin kans mäkis<3 no sit ku oltiin syöty nii lähettii takas kultsaa, mut matka veny vähä pitkäks ku emputti alkas kuvaan jotai ihan omaa mun kameral. se pyys multa kameraa ja tietenki sit annoin sen sille ja muijahan alko heti klikkailee : D loppuilta meniki sit kultsan sohvalla istuskellessa ja frendien kans jutskailles.. lähin himaan joskus puol 10 aikaan ja katoin sit jotai leffaa mikä tuli neloselta, mut en tajunnu sitä juonta ku olin samalla koneel. frendi linkitti mulle yhen uuden biisin minkä sen kaveri on tehny ja se oli tosi hyvä! mut tälle päivälle en kirjota enempää : D postaan sit huomen taas lisää! täs muutamii kuvii tältä päivältä.. HUOM! niitä emmin ottamia;)

2 kommenttia:

  1. HAHAHAHAHAHA :-D OON IHANA TOSA KUVASSAAA!! ♥ Ei mut yli kiva päivä! love u girl .

    VastaaPoista