lauantai 15. toukokuuta 2010

helle (:




päivä alko ihan mukavasti! kävin taas sikolla ja olin siel muutaman tunnin.. 3 aikaan lähin kultsaan ja siel vietettiin taas päivää : D tän ihanan helteen takia kukaan ei jaksanu tehä melkeen mitään joten pisin matka minkä mä tein oli se ku kävin piccolossa (kultsan vieres oleva kauppa) ja ostin sieltä mun päivän ruuat! muut kyllä tais käydä hoviskalla sun muualla. mun suunnitelmissa oli että kultsan kiinnimenon jälkeen olisin lähteny muutaman frendin kans hietsuun(uimaranta) chillaamaan, mutta ne ei sitte jaksanukkaa lähtee :( no mutta ei se mitään! joku toinen kerta sitte, ja onhan tässä vielä koko kesäloma jäljellä! loppuillasta kaikki meni vituillee ihan suoraan suomeks sanottuna.. frendi halus ajaa mun skootterilla ja eiköhän se sitte ajanu sil suoraa seinään! vilkku lähti irti ja sivupeili löysty niin että melkeen irtos. LUPAAN ETTEN ENÄÄ IKIN ANNA KENENKÄÄ AJAA MUN SKOOTTERILLA! (sillä on jo kerran aikasemmin mun yks frendi kaatunu ja se meni viel huonompaan kuntoon) lisäks viel se että ku lähettiin puol 10 aikaan kultsasta sen kiinnimenon jälkeen kapeen nii siel sitte tapahtu.. emmil ja sen yhellä kaveril oli jotai riitaa ja kapessa siitä sitte tietenki synty kaiken näköstä paskaa, mut ei siitä sen enempää. ja samaan aikaan mulle tuli joku känninen äijä sanoon että laita se puhelin pois jä lähen meidän matkaan; sanoin sille että joo en taida lähtee! sen jälkee lähin vitun nopeeta himaa :s ja wedi joi kuulemma iha vähä, mutta se mitä mä näin nii oli kyl vähä toista : D kuvat kertoo kyllä vähä enemmän tästä päivästä....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti