perjantai 17. kesäkuuta 2011

she's gonna do it on her own way

 

moromoro, täälä mä taas kirjottelen keskellä yötä mut ei anneta sen häiritä =D joo.. eli siihen mun muuttojuttuun on nyt tullu uusii tuulii.. löysin pari päivää sitte netistä ilmotuksen yhestä kämpästä ja se sekä näytti että kuullosti sopivalta. no tänään olin sitte kattomassa sitä ja se oli oikeesti ihan unelma! huomenna ajattelin sitte soittaa sille naiselle joka sitä vuokraa, että mä otan sen! (: oon ihan innoissani ja toivon että saan sen, mutta ilmottelen siitä sitte lisää. kuvasaldo kertoo jotain mun parista viimepäivästä. olin vähä shoppailees ja löysin noi kahet shortsit (ja ku mullahan niitä shortsei ei ookkaa vielä niin paljo :D haha), 3 toppia, 2 t-paitaa ja yhen neuleen ja oon tyytyväinen. odotan vaan innolla seuraavaa kertaa. mun töiden teosta sen verran, että kukkapihassa mulla on jäljellä enää 4 päivää ja sit juhannuksen jälkeen meen viikoks sinne ginaan ja sit se oliki siinä tältä kesältä! mun kesäloma saa vihdoinki alkaaaamulla aikanen herätys joten palaillaan myöhemmin, öitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti