maanantai 13. kesäkuuta 2011

miks hyvästä unesta pitää herätä?



okei en aio pyytää ny anteeks etten oo kirjottanu pitkään aikaan, koska en aio joka kerta pyydellä anteeks sitä ku en oo kirjottanu. se näyttää ja kuullostaa tyhmältä! ei vaan oo ollu aikaa eikä insipistä.. nyt kumminki ajattelin tulla jakaan kuulumisia pitkästä aikaa

loma on alkanu hyvin ja töissä on menny hyvin. parit palkatki on jo tullu, viimestä odotellessa! eli siis mulla on enää tää ja ensviikko töitä jonka jälkeen meen Gina Tricotiin viikoks kiireapulaiseks (: sen jälkeen mulla alkaa sit oikeesti loma. viime viikonloppu meni ihan tosi kivasti! oli kivat ilmat ja rento meininki. seilasin pitkin vaasaa ja laitan tähän postaukseen kuvasaldoo yheltä illalta. tänään aamulla heräsin ku mun herätyskello soi, mutta en olis halunnu herätä koska näin niin hyvää unta. siinä mun toive kävi toteen ja sain mun menetetyn ystävän takas ja kaikki oli niin hyvin. plussaa siinä unessa oli se ku yleensä unet loppuu kesken ku herää ja sen takia ei ikinä saa tietää mitä tapahtuu, mutta tänään ku mä heräsin niin se uni loppu just sopivaan kohtaan! en olis halunnu herätä koska olisin halunnu jatkaa sen unen näkemistä.. nojaa se siitä, mut tää päivä oli yks katastrofi ton masentavan sateen takia. pääsin töistä jo 5 ja kappas! koko fakin päivän on satanu vettä einkä oo voinu tehä mitään ja huomenna oonki sitte taas 7 asti töissä (: mut nyt jatkan sinkkujen kattelemista, sinkkuelämää>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti