sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

waking up to the summer morning




VÄÄÄSYYYYY! menin nukkumaan viimeyönä joskus 3 aikaan, oon huomannu että nyt kesäloman aikana mun valvominen menee vaan myöhemmälle ja myöhemmälle. luulen että oon kyllä aika kuses tän asian kans ku koulut alkaa! :s heräsin 11 ja söin aamupalan, nyt oon täs koneella ollu kohta tunnin enkä jaksa oikeesti tehdä mitään.. mutta mä löysin netistä äsken sen kappaleen minkä oon kuullu nrj:ltä monta kertaa mutta en oo tienny mikä sen nimi on tai kuka sen esittää. se on Pendulum - Watercolour, älyttömän hyvä! http://www.youtube.com/watch?v=tEPB7uzKuh4 <>

en sitte eilenkään jaksanu kirjottaa, tulin nimittäin joskus 11-puoli 12 aikaan kotiin. oli kyllä mahtava päivä :D kävin ostamassa junalipun tampereelle, olin kaupungissa emmin, siiman, aken ja joken kans.. kaupungista lähettiin mtvlle kattomaan onko sielä ketään. no eipä tietenkää ja lähettiin ajamaan takas kaupunkiin. no sit kukaan ei jaksanu olla sielä ja yhtäkkiä päätettiin lähtee hietskuun, mutta ei me jääty sinnekkää! sit taas mtvlle... ajettiin sellasta kaupunki-mtv-kaupunki-mtv-rallia :D jätkät ei tykänny yhtää ku niiden piti pyöräillä ne matkat.. ne haistatti meille vitut ja sano että helppo teidän kulkee paikasta toiseen ku on skopo perseen alla. päädyttiin kumminki loppujen lopuks mtvlle ja sielä tapahtu vähä kaiken laista, niin hyvää ku pikkasen surulllistaki. en nyt tässä sano et mitä tarkalleen ottaen mutta kumminki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti